رنگ مو

آموزش رنگ کردن مو

رنگ مو
آموزش رنگ کردن یک موی طبیعی بدون دکلره:

آموزش رنگ کردن مو بسیار ساده است. برای رنگ کردن مو از رنگ‌های شماره بالا به همراه اکسیدان 3% استفاده می‌کنیم. دور تا دور صورت، پشت گوش و گردن را به وسیله لایه ضخیم از کرم پوشش می‌دهیم و چهار فرق کوپ را باز می‌کنیم. از پشت سر لایه نازک افقی جدا می‌کنیم و بعد به صورت عمودی به سه قسمت تقسیم می‌کنیم. موها را روی دست گذاشته از نوک ساقه تا 2 سانت‌مانده به ریشه عمودی رنگ می‌کنیم. بعد از 2 سانت ریشه به سمت پایین به حالت افقی تا نوک ساقه به رنگ آغشته‌می‌کنیم. لایه‌های بعدی را هم به همین شکل رنگ می‌زنیم. این عمل را لایه لایه نازک به همان شکل تا بالای سر انجام می‌دهیم. در قسمت طرفین از بلندی گوش سمت راست کار رنگ را شروع می‌کنیم.

موها را روی دست‌گذاشته از نوک ساقه تا ریشه به حالت عمودی و افقی رنگ می‌زنیم. این عمل را لایه لایه نازک تا فرق وسط انجام می‌دهیم. در قسمت سمت چپ هم به همین شکل ساقه‌ها را رنگ می‌زنیم. بعد از اینکه کل ساقه‌ها به رنگ آغشته‌شد، به وسیله کاور، پوشش می‌دهیم. حدود 20 الی 30 دقیقه مکث می‌کنیم. بعد از مکث از پشت سر کل ریشه‌ها را به رنگ آغشته‌می‌کنیم.

اول موها را به سمت بالا نگه داشته، ریشه‌ها را رنگ می‌زنیم. بعد لایه نازک جدا می‌کنیم و ریشه بالا را رنگ‌زده بعد ریشه پایین را رنگ می‌زنیم. به همین شکل لایه لایه نازک تا جلوی سر تمام ریشه‌ها به رنگ آغشته‌می‌شود. بعد موها را پوشش‌داده و حدود 10 الی 15 دقیقه مکث می‌کنیم. بعد از مکث از پشت سر لایه لایه نازک موها را  شانه می‌زنیم. کل سر حتما باید لایه لایه نازک شانه شود. بعد از 5 دقیقه بدون پوشش مکث می‌کنیم. سپس موها را می‌شوییم.

آموزش رنگ کردن موهای سفید:

آموزش رنگ کردن مو برای موهای سفید در این بخش ذکر شده است. برای پوشش دادن موهای سفید از رنگ‌های شماره 4 و 5 استفاده می‌کنیم که پوشش خوبی روی موهای سفید دارد. دور تا دور صورت و گردن و پشت گوش را کرم‌زده و چهار فرق کوپ را باز می‌کنیم. اول شقیقه‌ها و قسمت پیشانی را به رنگ آغشته‌می‌کنیم. به همین شکل لایه لایه نازک ساقه و ریشه را تا فرق وسط رنگ می‌زنیم. در قسمت چپ هم همین کار را انجام می‌دهیم.

در قسمت پشت سر از بالای سر لایه لایه ساقه و ریشه را رنگ می‌زنیم. تا انتهای سر این عمل را انجام داده بعد از این کار از انتهای سر لایه لایه نازک جدا کرده در راستای خودش قرار می‌دهیم. کار را چک می‌کنیم. اگر قسمتی از موها به رنگ آغشته‌نشده بود دوباره رنگ می‌زنیم. این عمل را در کل سر انجام می‌دهیم. موها را پوشش‌داده 30 دقیقه صبر می‌کنیم. بعد از مکث از پشت سر لایه لایه نازک شانه می‌زنیم و سپس بدون پوشش 10 الی 15 دقیقه مکث می‌کنیم. در آخر موها را می‌شوییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *