درباره سرم مو چه میدانیم؟

اگر موهایی خشک و وز و بدحالت دارید حتما از سرم مو استفاده کرده اید یا دوستان و آشنایان به شما پیشنهاد داده اند.اما شاید بپرسید سرم مو چیست؟
سرم مو برای از بین بردن موهای خشک و وز استفاده میشود.اگر موهایتان شکننده و خشک است میتوانید براحتی این مشکل را برطرف کنید.
حالا شاید بپرسید ترکیبات این سرم از چیست و چه فوایدی دارد؟

سرم مو چیست؟

سرم مو چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟
اگر موهایی خشک، وز و بدحالت دارید، حتما اطرافیان سرم مو را به شما پیشنهاد کرده‌اند و حالا می‌خواهید بدانید سرم مو چیست ؟ همان‌طور که می‌دانید سرم مو برای حالت دادن به مو و جلوگیری از وز شدن آن استفاده می‌شود. اگر موهایتان خشک و شکننده شده، می‌توانید خیلی سریع با کمی سرم مو مشکل خود را حل کنید.

با وجود این، ممکن است هنوز در استفاده از این محصول شک داشته باشید. ما اینجاییم تا بگوییم چرا باید همین الان از آن استفاده کنید. توصیه می‌کنیم متن کوتاه زیر را بخوانید تا با ترکیبات تشکیل‌دهنده، فواید سرم مو و همچنین ویژگی‌های بهترین سرم مو آشنا شوید.

سرم مو یک روش ابتکاری برای مراقبت از موهای شماست. با استفاده از سرم مو، می‌توانید به آسانی به موهایتان حالت بدهید . جالب است بدانید این محصول، بیشتر روی سطح مو (کوتیکول) اثر می‌‌گذارد و به اعماق مو نفوذ نمی‌کند.

این سرم یک لایه حفاظتی را دور ساقه مو ایجاد می‌‌کند. با این کار، در برابر آسیب‌های مختلف (عوامل محیطی، ابزارهای حرارتی حالت دهنده مو و محصولات شیمیایی) از آن محافظت می‌کند. سرم، بافت مو را تقویت می‌کند و با جلوگیری از وز شدن مو و انعکاس نور، درخشش بیشتری به آن می‌دهد.

علاوه بر این، با مصرف سرم، موهایی نرم و بدون گره خواهید داشت. خلاصه این‌که سرم مو برای تثبیت سریع حالت مو طراحی شده و می‌تواند جایگزینی برای نرم‌کننده‌های مختلف مو باشد
سرم مو برای چه کسانی مناسب است؟
سرم مو بیشتر برای موهای خشک و آسیب دیده استفاده می‌شود. زیرا این نوع موها به محافظت نیاز دارند. علاوه بر این، مصرف سرم برای موهای وز و آشفته عالی است. در واقع، این محصول جادویی برای انواع مو مناسب است.

اگر متوجه شدید که موی شما حتی پس از مصرف منظم شامپو ضعیف است، یک سرم مو بخرید. اگر نوک موهایتان به دلیل مصرف مواد شیمیایی خشک شده و موخوره دارد، همچنین اگر موهایتان به شدت وز است و به آسانی گره می‌خورد، وقت آن رسیده که سرم مو را امتحان کنید
تفاوت سرم مو و روغن مو درچیست؟
شاید این دو محصول از لحاظ ظاهری به یکدیگر شباهت داشته باشند ولی در واقع تفاوت هایی باهم دارند که عبارتند از:
روغن مو یک محصول مراقبتی مغذی و نرم کننده است.این محصول به عمق تار مو نفوذ میکند و سلامت درونی آن را تامین میکند ولی سرم مو یک محصول کمکی حالت دهنده است و سرم روی ساقه مو مینشیند و یک پوشش خارجی روی مو ایجاد میکند.
روغن مو متشکل از اسیدهای چرب است تا ساقه های مو را نرم کند اما سرم مو بر پایه سیلیکون میباشد و برروی کوتیکول های مو اثرگذاری دارد.
از روغن مو همه میتوانند استفاده کنند اما سرم مو را فقط کسانی میتوانند استفاده کنند که موهایی فر و درهم پیچیده دارند با استفاده از سرم موهایی نرم و حالت پذیر و درخشان خواهید داشت.
بیشتر روغن های مو به مرور زمان موهایتان را سنگین میکند و به پایین میکشد اما یک سرم موی سبک هیچوقت باعث نمیشود احساس سنگینی روی موهای خود داشته باشید و موهایتان چسبنده باشد.همچنین مواد سرم روی کف سرتان باقی نمیماند.
فواید سرم مو:
۱ از مو محافظت میکند:سیلیکون موجود در سرم مو یک پوشش حفاظتی پلاستیک مانند را در اطراف ساقه مو ایجاد می‌کند. این پوشش از صدمه عوامل آسیب‌زای محیطی (نور خورشید، آلاینده‌ها، رطوبت و غیره)، فرآیندهای شیمیایی و ابزارهای حرارتی حالت‌دهنده مو جلوگیری می‌کند
۲ آمینو اسیدهای موجود در سرم مو، آسیب ناشی از روش‌های شیمیایی (مانند فر دائم، رنگ کردن و غیره) را ترمیم می‌کند. همچنین، در حین استفاده از ابزارهای حرارتی حالت‌دهنده مو، از آسیب بیشتر به مو جلوگیری می‌کند
۳باعث درخشندگی مو میشود
۴گره های مو را از بین میبرد
۵ریزش مو را کاهش میدهد
۶چسبندگی را ازبین میبرد

.

.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *