فیلر تراپی

روش‌های فیلر مو

فیلرهای مو را می‌توان به روش‌های متعدد روی مو اعمال کرد. بنابر نیاز خود، می‌توانید طیف وسیعی از فیلرهای مو را در کلینیک‌ها یا سالن‌های زیبایی تهیه کنید. برخی از گزینه‌ها بلند مدت هستند. چند روش در زیر ذکر شده‌است:

میکروپیگمنتیشن پوست سر – میکروپیگمنتیشن پوست سر که اغلب با نام SMP شناخته می‌شود، یک راه‌حل طولانی مدت برای ریزش مو است. SMP با روش‌های دیگر متفاوت است زیرا نیاز به تزریق مقادیر بسیار کمی رنگدانه به پوست سر شما دارد. در نتیجه، این روش تمام نقاط طاسی یا نازک را می‌پوشاند.

فیلرهای کوتور – موهای واقعی ساخت بشر در فیلرهای موی کوتور برای ضخیم شدن و حجم دادن مو به قسمت‌های طاسی یا نازک‌شده پوست سر استفاده‌می‌شود. این رویکرد کاملاً برای پاسخگویی به نیازهای خاص هر مشتری طراحی شده‌است. روش تار به تار شامل افزودن تارهای تکی به موهای واقعی شما می‌باشد. به این ترتیب فیلرهای کوتور به موهای شما حجم می‌دهند. نتیجه نهایی، موهایی ضخیم و شاداب است که طبیعی به نظر می‌رسند.

فیلرهای پروتئینی مو – فیلرهای پروتئینی، اغلب برای کنترل و درمان آسیب‌های اضافی مو استفاده می‌شوند. درمان‌های پروتئین فیلر مو را می‌توان در سالن یا حتی در خانه استفاده کرد. فیلر موی پروتئینی، قبل از رنگ کردن یا روش‌های شیمیایی مانند کراتینه استفاده می‌شود و از موها محافظت می‌کند و تارهای شکسته مو را ترمیم می‌کند. همچنین می‌توان از فیلر موی پروتئینی برای حفظ ظاهر موهای رنگ‌شده پس از رنگ کردن به بهترین شکل استفاده کرد.

پودر فیبر مو – برای درمان سریع، می‌توان از پودر فیبر مو استفاده کرد. می‌توانید از پودری استفاده کنید که فولیکول‌های موی میکروسکوپی دارد. این ذرات کوچک به موهای طبیعی شما می‌چسبند و حجم بیشتری به شما می‌دهند. با این حال، این یک راه‌حل کوتاه مدت است، زیرا ممکن است روی نقاط طاس کار نکند.

هر فردی به روش‌های خاص خود منحصر به فرد است. این امکان وجود دارد که ترکیب دو یا سه مورد از این تکنیک‌ها بهترین نتایج را برای شما به همراه داشته باشد. با متخصصان ما مشورت کنید تا بدانید چه چیزی برای شما ایده آل است.

 

مزایای فیلر مو

فیلرهای مو فواید زیادی دارند، از جمله موارد زیر:

فیلر مو بی‌خطر است و نتیجه‌ای که روی مو دارد واقع بینانه و درمانی است.

این محصول حاوی مواد طبیعی است که هیچ تاثیر منفی روی مو یا پوست سر ندارد و بعید است که به ریزش مو کمک نکند.

فیلر اثر طولانی مدت روی مو دارد.

موهای نازک را درمان می‌کند و فوراً موهای پرپشت و ضخیم را ارائه می‌دهد.

با رنگ سازگار است و مانع استفاده از آن نمی‌شود.

اصلاح مدل مو برای پنهان کردن هر ناحیه ناهموار.

 

چه کسی باید درمان فیلر مو را انتخاب کند؟

مردان، زنان و کودکان بالای ۳ سال با مشکلات مو مانند ریزش مو، عقب رفتن مو یا موهای شکننده، کاندیدهای خوبی برای روند درمان مو هستند. کسانی که موهای خشک دارند باید از مزایای فیلر مو بهره ببرند زیرا آنها بسیار مفید هستند. همچنین برای افرادی که به دلیل قرار گرفتن در معرض گرما یا سایر عوامل شیمیایی دچار آسیب مو شده‌اند نیز توصیه می‌شود. این فیلر برای افرادی که اغلب موهای خود را رنگ می‌کنند و می‌خواهند موهای خود را از اثرات مخرب رنگ مکرر در امان نگه دارند ایده‌آل است. این یک انتخاب درمانی عالی برای همه کسانی است که به محصولات بوتاکس، کراتین و پروتئین‌های مورد استفاده در فرآیند صاف کردن مو حساس هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *