اسپری مو

کاهش رطوبت مو یک اتفاق روزمره است و محدود به موهای رنگ شده یا شیمیایی نمی‌شود. عوامل مختلفی در از دست‌دادن رطوبت نقش دارند. عوامل محیطی مانند گرمایش و سرمایش مصنوعی؛ شنا؛ استفاده از محصولات حاوی پارابن، سولفات و پاک‌کننده‌های شیمیایی؛ مصرف داروها و استفاده منظم از وسایل حرارتی موجب از دست دادن رطوبت مو می‌شوند.

اسپری ترمیم کننده و آبرسان، یک افشانه براق کننده بدون وزن است که می‌تواند انواع مو را با تشکیل لایه‌ای از رطوبت که موها را نرم و فوق‌العاده براق می‌کند، جلا دهد. اسپری آبرسان مو، موخوره را از بین می‌برد و از موها محافظت می‌کند. در صورت استفاده از اسپری مو، بعد از حمام، می‌توانید موهایی سالم و قابل کنترل داشته‌باشید. شما این محصول را می‌توانید از فروشگاه گلامور تهیه کنید و از کیفیت بی نظیر آن بهره‌مند شوید.


محافظت از مو:

قبل از حالت‌دادن به موهای خود با اتوهای صاف، فر و سشوار می‌توانید از اسپری مو استفاده کنید. اسپری مو مانند یک سپر حرارتی از موهای شما در برابر خشکی و آسیب محافظت می‌کند و در عین حال موهای شما را آبرسانی می‌کند.


محافظ UV:

اسپری مو در برابر اشعه ماورابنفش خورشید و سایر آسیب‌های محیطی از موها محافظت می‌کند و موهایی قابل کنترل با درخشندگی سالم برای شما به ارمغان می‌آورد. اسپری مو به ترمیم، تقویت و صاف کردن موها نیز کمک می‌کند و برای انواع مو از جمله موهای نازک، آسیب‌دیده و بلوند مناسب می‌باشد. برای استفاده از این محصول باید بطری را تکان دهید و آن را به طور مستقیم با فاصله از ریشه به طول مو اسپری کنید. بعد از استفاده از این محصول نیازی به شستشوی موی خود ندارید.

اسپری موی فروشگاه گلامور، به گونه‌ای فرموله شده‌اند که بالاترین درجه کیفیت را ارائه دهند. مجموعه محصولات فروشگاه گلامور، فاقد سولفات، پارابن و رنگ‌های مصنوعی می‌باشد. اسپری مو برای موهای رنگ‌شده، دکلره‌شده، کراتینه، خشک، شکننده، دهیدراته و اکستنشن کاربرد دارد.

اسپری مو
اسپری مو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *