روغن آرگان

روغن آرگان برای ریزش مو

مراقبت از مو

هیچ تحقیقی در مورد روغن آرگان به طور خاص برای ریزش مو در دسترس نیست، اما مزایای اثبات‌شده آن برای سلامت مو و پوست سر ممکن است از شکستن مو و ریزش مو جلوگیری کنند. ویتامین E که روغن آرگان به وفور از آن بهره‌مند است، رشد مو را بهبود می‌بخشد. آنتی اکسیدان‌های قوی و اسیدهای چرب مغذی موجود در روغن آرگان به مرطوب نگه داشتن موهای شما کمک می‌کند و از آسیب‌های ظاهری و آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این می‌تواند باعث شکستگی و ریزش کمتر شود.

 

چگونه از روغن آرگان برای مو استفاده کنیم؟

اگر آماده‌اید از فواید روغن آرگان برای موهایتان بهره ببرید، چند راه برای انجام این کار وجود دارد.

ماسک موی روغن آرگان: شما می‌توانید یک ماسک مو که حاوی روغن آرگان می‌باشد را از فروشگاه گلامور تهیه کنید و آن را روی موهای نم دار خود اعمال کنید. سپس موها را آبکشی کرده و با سشوار خشک کنید.

شامپوی حاوی روغن آرگان: فروشگاه گلامور همچنین عرضه کننده انواع شامپوهای دارای روغن آرگان می‌باشد. می‌توانید مقدار کافی از شامپو را روی کف دست خود بریزید و روی موها اعمال کنید. سپس موها را آبکشی کرده و با سشوار خشک کنید.

روغن آرگان بعد از حمام: شما می‌توانید روغن‌های آرگان موجود در فروشگاه گلامور که برای بعد از حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد را نیز خریداری کنید. چند قطره از روغن آرگان بعد از حمام را روی کف دست بریزید و دست‌ها را به هم بمالید. سپس دست‌ها را به آرامی با فاصله از ریشه، روی موهای خشک و تمیز بکشید. خواهیددید که پوشش نازکی روی سطح موهای شما تشکیل‌شده و موها را براق، نرم و لخت می‌کند و موجب شانه شدن راحت مو می‌شود.

اسپری روغن آرگان: اسپری روغن آرگان نیز بعد از حمام استفاده می‌شود. این اسپری بسیار مغذی می‌باشد و لغزش خوبی ایجاد می‌کند که مو را به راحتی حالت می‌دهد. اسپری روغن آرگان نیز در فروشگاه گلامور موجود است.

شما می‌توانید از روغن آرگان به عنوان یک محصول حالت دهنده برای صافی و کاهش وزی موهایتان استفاده کنید. روغن آرگان همچنین از موهای شما در برابر دستگاه‌های گرم کننده محافظت می‌کند.

در هنگام خرید روغن آرگان دقت کنید که روغن ارگانیک باشد، برای مصارف آرایشی برچسب گذاری شده‌باشد، در یک بطری شیشه‌ای تیره رنگ فروخته شود.

 

آیا می‌توان هر روز از روغن آرگان برای مو استفاده کرد؟

اینکه چند بار از روغن آرگان استفاده می‌کنید به نوع مو و وضعیت آن بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر موهای خشک، آسیب دیده و یا وز دارید، بهتر است هر روز از این روغن استفاده کنید، زیرا به این ترتیب به طور مداوم از اثرات احیاکننده آن بهره‌مند خواهیدشد.

روغن آرگان
روغن آرگان
روغن آرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *