بوتاکس مو

درباره بوتاکس مو بدانیم…

بوتاکس مو
درباره بوتاکس مو بدانیم…
بوتاکس مو چیست؟
ممکن است باشنیدن بوتاکس  مو به یاد چین و چروک پوست بیفتید.این روند در موهای شماهم ممکن است اتفاق بیفتد که باعث وز شدن موها و کم حجم شدن آن شود.برای رفع این مشکل از بوتاکس مو میتوان استفاده کرد.بوتاکس صورت با شل شدن عضلات صورت باعث صاف شدن پوست می شود درنتیجه چین و چروک کاهش می یابد.بوتاکس موهم با پرکردن هر فیبر موبه پری و صافی موها کمک میکند.
چه افرادی میتوانند موهای خود را بوتاکس کنند؟
  •  کسانی که موهای چند شاخه (موخوره) دارند.
  •  موهای بسیار نازک که درخشندگی خود را ازدست داده اند.
  • موهای آسیب دیده و وز.
  •  کسانی که دوست دارند موهای صافی داشته باشند.
طریقه استفاده از بوتاکس مو
ابتدا موهارا با شامپو قبل  شسته تا فلس موها باز شود و آماده مواد گذاری گردند.سپس موهارا تقسیم بندی کرده و از پشت سر مواد را به تارهای مو زده بعد از این مرحله موها از ریشه تا ساقه مو ماساژ داده شوند.مواد  باید بین 30 تا 90 دقیقه (بسته به آسیب دیدگی موها) روی مو باقی بماند.برخی آرایشگران قبل از خشک کردن موو صاف کردن مو آن را آبکشی میکنند.برخی دیگرترجیح میدهند مواد روی موها باقی بماند. و بعد از 30 تا 90  دقیقه موها را خشک کنند و سپس اتوکشی کنند.اینکار باعث میشود مواد بهتر در تارهای مو فرو برود و ماندگار شود.
مراقبت های بعد:
1 شستشوی موها:حتما 48 الی 72 ساعت بعد از این کار موها را با شامپو بشویید تا حداکثر مواد جذب موها شوند.
2از شامپو فری سولفات حتما استفاده شود.
بوتاکس مو چقدر ماندگاری دارد؟
اثرات این عمل بسته به مراقبت شما بین 6 الی 8 ماه بر روی موها ماندگاری دارد.البته رنگ کردن مداوم یا استفاده روزانه از اتو مو ماندگاری این عمل را کاهش میدهد.

دیدگاهی در مورد “درباره بوتاکس مو بدانیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *