بوتاکس مو

مزایا و معایب بوتاکس مو

بوتاکس مو
مزایای بوتاکس مو:

بوتاکس مو با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند: مواد بوتاکس دارای خاویار هستند که روغن خاویار حاوی ویتامین‌هایی است که برای مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد مهم هستند. به طور کلی، رادیکال‌های آزاد در محیط وجود دارند و به مو حمله می‌کنند که موجب تخریب یا پیری مو می‌شوند. بوتاکس مو حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین‌های B5 و E می‌باشد که همگی با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند.

بوتاکس مو، موهای آسیب‌دیده را ترمیم می‌کند: کلاژن یکی از مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو است. کلاژن برای موهای خشک، شکننده یا آسیب‌دیده از طریق فرآیندهای شیمیایی و حالت دادن حرارتی بسیار مهم است. کلاژن می‌تواند از طریق درمان و شامپوهای پروتئینی روی رشته‌های مو اعمال شود.

بوتاکس مو، رطوبت را به موها اضافه می‌کند: موها برای سالم ماندن و عدم شکستگی به رطوبت و آبرسانی نیاز دارند و درمان‌های نرم کننده عمیق مانند بوتاکس مو، برای مرطوب کردن تارها و بهبود خاصیت ارتجاعی، دارای اهمیت زیادی هستند.

این محصول نرمی و درخشندگی را باز می‌گرداند: اگر موهای شما کدر به نظر می‌رسد، احساس زبری می‌کنید و به روغن‌های مغذی نیاز دارید، بوتاکس مو یک روش عالی برای بازیابی نرمی و درخشندگی عمقی به موهای شما می‌باشد.

بوتاکس مو، تارهای مو را صاف می‌کند: بوتاکس مو می‌تواند به لطف روغن‌هایی که به مهر و موم شدن کوتیکول کمک می‌کنند، حتی آسیب دیده‌ترین موها را به تارهای صاف با وزی کمتر تبدیل کند و موها را پرپشت کند.

 

ملاحظات نوع مو:

بوتاکس مو برای هر نوع مویی بی‌خطر در نظر گرفته‌می‌شود و به ویژه برای رفع نگرانی‌های رایج مو مانند موخوره، نازکی مو، موهای آسیب‌دیده و کم حجم، موثر است. فروشگاه گلامور اظهار دارد که همه انسان‌ها به درمان مو نیاز دارند. زیرا به دلیل وجود عوامل محیطی، موها آسیب می‌بینند. اما هر کس بنا بر نوع موی خود می‌تواند نوع درمان را انتخاب کند. فرقی ندارد که یک شخص موی طبیعی داشته باشد یا موی رنگ شده. همه باید مراقب وضعیت موهای خود باشند.

 

چگونه از بوتاکس مو استفاده کنیم؟

شما می‌توانید از بوتاکس مو در خانه و یا در سالن آرایشگاه استفاده کنید. بعد از اینکه موهایتان را شستید و کامل خشک کردید، مواد بوتاکس را روی تارهای مو اعمال کنید و بعد از مدت زمان مشخص‌شده روی محصول، موها را آبکشی کنید و سپس با سشوار خشک کنید. بعد از خشک شدن موها می‌بینید که تارهای مو براق‌تر، نرم‌تر و صاف‌تر شده‌اند.

 

آیا می‌توان موها را بعد از عمل درمان بوتاکس مو، رنگ کرد؟

شما باید حدود دو هفته قبل از رنگ کردن موهای خود صبر کنید، زیرا رنگ کردن بر اثر بخشی درمان تاثیر می‌گذارد.

 

مضرات بوتاکس مو:

در حالی که بوتاکس موضعی برای تزریق مو، تقویت مو و بهبود ظاهر آن در نظر گرفته‌شده‌است، گاهی اوقات برعکس آن اتفاق می‌افتد. اکثر آرایشگران استفاده از این درمان‌ها را بیش از سه تا چهار بار در سال توصیه نمی‌کنند؛ زیرا ممکن است موجب شکستگی، نازک شدن و کدر شدن مو شود. تزریق بوتاکس مو ممکن است راه حلی کوتاه مدت برای موهای چرب یا موخوره باشد و بعد از 2 یا 3 ماه اثر اولیه خود را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *