پروتئین, رشد مو, کراتین مو

مزایای درمان پروتئین برای مو

پروتئین تراپی
درمان آسیب مو:

محصولات پروتئین فروشگاه گلامور می‌توانند به بازسازی پیوندهای شکسته کمک کنند. بنابراین منجر به ایجاد رشته موهای قوی‌تر و صاف‌تر می‌شوند. به خودی خود، موها نمی‌توانند پروتئین مورد نیاز خود را بازسازی کنند. این در حالی است که پروتئین‌های مصنوعی مانند یک چسب زخم عمل کرده و موها را از شکستگی بیشتر محافظت می‌کنند. بنابراین، موها در برابر عوامل استرس‌زا تقویت می‌شوند. درمان با پروتئین‌های موضعی مانند کراتین یا شامپوهای تقویت کننده، موها را احیا و قوی می‌کنند. افزودن پروتئین به مو راهی عالی برای ترمیم و تغذیه فولیکول‌های مو، تقویت سلامت مو و حفاظت از تارهای مو می‌باشد.

 

پروتئین تراپی:

یک درمان پروتئینی خوب با محصولات گلامور می‌تواند به رشد مو، بهبود پوست خشک و جلوگیری از پوسته پوسته شدن سر کمک کند. فروشگاه گلامور این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با استفاده از محصولات اصل و اورجینال به موهای خود کمک کنید. کلید رشد مو در این است که از ساقه مو محافظت کنید. در صورتی که وجود موهای مستعد شکستگی می‌تواند رشد مو را تقریبا غیر ممکن بسازد. درمان پروتئین با تقویت و بازسازی زنجیره آمینواسید می‌تواند مو را از آسیب‌ها محافظت کرده و آن را سالم نگه دارد. به عنوان یک قاعده کلی، موهای سالم، خیلی سریع‌تر رشد می‌کنند.وقتی که شما با محصولات فروشگاه گلامور موهایتان را تقویت می‌کنید، تارهای شما براق‌تر و نرم‌تر به نظر می‌رسند. درمان‌های پروتئین برای مهر و موم کردن کوتیکول و جلوگیری از ظهور شکاف‌های انتهایی مو، عالی هستند.

 

چگونگی ظاهر مو به هنگام آسیب:

برای دریافتن اینکه موهای ما به پروتئین نیاز دارند می‌توانیم در ابتدا به ظاهر موی خود دقت کنیم. کمبود پروتئین سبب خشکی و شکنندگی مو می‌شود. همچنین پروتئین بر خاصیت ارتجاعی رشته‌ها تاثیر می‌گذارد. می‌توانید برای فهمیدن خاصیت ارتجاعی موی خود یک تار مو را از برس بردارید و آن را بکشید. مو باید کمی کشش داشته باشد و در برابر کشیدن شما مقاومت کند. اگر به هنگام کشش، مو پاره شود، نشانه این است که تارهای شما به پروتئین بیشتری نیاز دارند. درمان‌های پروتئینی فروشگاه گلامور می‌توانند برای موهای شکننده و آسیب دیده معجزه کنند، اما ممکن است استفاده بیش از حد از آنها منجر به تارهای شکننده و نازک بشود. در واقع موی شما به ترکیب مناسبی از رطوبت و پروتئین نیاز دارد. قیمت محصولات را می‌توانید از اینجا ملاحظه کنید.

پروتئین گلامور
محصولات پروتئین فروشگاه گلامور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *