کراتین مو

بعد از کراتین

بعد از کراتین
آیا درمان‌های کراتینه مو باعث ریزش مو می‌شود؟

درمان‌های کراتینه مو، اگرچه معمول هستند، اما گاهی اوقات می‌توانند باعث آسیب و ریزش مو شوند. بسیاری از درمان‌های کراتینه مو حاوی فرمالدئید هستند که یک ماده شیمیایی است و به عنوان میکروب‌کش، قارچ‌کش و ضد عفونی کننده استفاده می‌شود. این ماده تا حدودی برای بدن مضر است.

 

نتایج کراتینه کردن

افرادی که از محصولات کراتین فروشگاه گلامور، روی موهای خود استفاده می‌کنند، گزارش می‌دهند که موهایشان صاف‌تر و در نتیجه، شستشو و شانه کردن آنها راحت‌تر است. بسته به اینکه موهای شما در ابتدا سالم هستند، ضخامت طبیعی موهای شما چقدر است و از چه نوع درمان کراتینه استفاده می‌کنید، تأثیرات بسیار متفاوت است. کراتین با صاف کردن سلول‌هایی که روی هم قرار می‌گیرند تا رشته‌های موی شما را تشکیل دهند، عمل می‌کند. لایه‌های سلولی که کوتیکول مو نامیده می‌شوند، از نظر تئوری کراتین را جذب می‌کنند و در نتیجه موهایی پر و براق به نظر می‌آیند. کراتین همچنین ادعا می‌کند که وزی موهای مجعد را کمتر می‌کند، حالت دادن را آسان‌تر می‌کند و مو را از نظر ظاهری صاف‌تر می‌کند.

 

سرم‌ها، شامپوها و نرم‌کننده‌های کراتینه

سرم‌ها، شامپوها و نرم‌کننده‌های کراتینه فروشگاه گلامور، نمی‌توانند مانند عمل کراتینه رفتار کنند. اما آن‌ها ادعا می‌کنند که موها را در برابر آسیب‌دیدگی مقاوم‌تر می‌کنند و موهایی که در اثر حرارت و رنگ مو خشک شده‌اند را ترمیم می‌کنند. برای شناسایی این محصولات، به دنبال عبارت “کراتین هیدرولیزات” در لیست مواد تشکیل دهنده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *