پروتئین, کراتین مو

کراتین و پروتئین از دید علم

پروتئین و کراتین
تقویت مو با کراتین و پروتئین:

با توجه به شرایط موجود، حفظ موهای ما ممکن است یکی از اولویت‌هایی باشد که کمتر به آن توجه شده است. خبر خوب این است که بازگشت به موهای حجیم، براق و مرطوب، صرف نظر از نوع و بافت مو با یک درمان پروتئینی خوب در خانه و یا در سالن آرایشگاه، قابل انجام است. با اینکه درمان‌های پروتئین با محصولات فروشگاه گلامور، یک انتخاب عالی برای تقویت مو هستند، اما پیچیدگی آنها کار را دشوار می‌کند.

بنابراین نباید بدون احتیاط و تجربه از آنها استفاده کرد. درمان پروتئین با محصولات فروشگاه گلامور، یک فرآیند شیمیایی برای موهای شما است که ساختار بیرونی را برای بهبود بافت، استحکام و ظاهر مو تقویت می‌کند. این درمان که اغلب به عنوان درمان کراتینه شناخته می‌شود، خارجی‌ترین لایه کوتیکول مو را با ترکیب پروتئین‌های هیدرولیز شده، که پروتئین‌های متشکل از آمینواسیدها و پپتیدها هستند، تقویت می‌کند.

 

عملکرد کراتین و پروتئین:

بیایید به ترکیب موها عمیق‌تر نگاه کنیم تا بهتر بفهمیم درمان‌های پروتئینی چگونه کار می‌کنند. مو از آب، کراتین، چربی‌ها، مواد معدنی و رنگدانه‌ها تشکیل شده و به سه قسمت کوتیکول، قشر و مدولا تقسیم می‌شود. کوتیکول دیواره بیرونی مو است و اولین قسمتی است که در صورت بد رفتاری با مو آسیب می‌بیند. کراتین در قشر مو یافت می‌شود و از 18 آمینواسید تشکیل شده است.

کراتین می‌تواند با بخار آب تغییر شکل دهد، همچنین می‌تواند تحت تاثیر کمبودهای غذایی قرار گیرد که منجر به نقص‌های ساختاری در ساقه مو شود. درمان کراتینه با محصولات فروشگاه گلامور، با صاف کردن کوتیکول کار می‌کند. بدین معنا که منافذ کوتیکول را بسته و مو را صاف و براق کرده و از وزی مو می‌کاهد. با گذشت زمان، کراتین از بین می‌رود و موهای شما به حالت اولیه خود باز می‌گردد. بسته به نوع رفتار با موهایتان، این ممکن است بین سه تا شش ماه باشد. شما می‌توانید با متخصصان فروشگاه گلامور تماس گرفته و در مورد زمان بازگشت هر درمان اطلاعات لازم را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *