پروتئین, کراتین مو

ترمیم مو با کراتین

ترمیم مو با کراتین
زمان استفاده از کراتین و پروتئین:

از آنجایی که کراتین یک پوشش است، عمیقا ساختار موی شما را بهبود نمی‌بخشد، در واقع این یک اصلاح موقت است. نور خورشید و دستگاه‌هایی که تولید گرما می‌کنند، مانند سشوار و اتو مو، دو تا از بزرگترین عوامل آسیب مو هستند. اگر شما عادت به استفاده زیاد از اتوی فر یا صاف و سشوار دارید، این بیشترین دلیل برای درمان با پروتئین محصولات گلامور می‌باشد. درمان‌های پروتئین، اگر درست استفاده شوند می‌توانند یک راه حل سریع باشند. با این حال، استفاده بیش از حد، مخصوصا زمانی که در دست یک متخصص نباشد، می‌تواند اثرات نامطلوبی داشته باشد.

بسیاری از مواد شیمیایی که در تغییرات ساختاری مو استفاده می‌شوند، در واقع تاثیر منفی روی پوست سر می‌گذارند و در برخی موارد باعث ریزش جزئی مو، ناشی از مواد شیمیایی می‌شوند. شما باید مراقب استفاده بیش از حد از درمان‌های پروتئینی باشید. پروتئین بیش از حد می‌تواند باعث شکنندگی و ضعیف شدن موها شود. مشتریان فروشگاه گلامور می‌توانند این درمان‌ها را با انجام یک بار در ماه و دیدن واکنش پوست سر و مو شروع کنند. اگر موهای سالم و هیدراته دارید، می‌توانید از سه دوره درمان پروتئین در سال استفاده کنید تا اثرات غیر ضروری بر روی پوست سر به حداقل برسد.

 

پروتئین تراپی در خانه:

اگر می‌خواهید که درمان‌های پروتئینی را در خانه امتحان کنید، باید ابتدا به خوبی موها را با شامپو بشویید. سپس درمان پروتئین را با محصولات فروشگاه گلامور شروع کنید و موهای خود را زیر یک کلاه پلاستیکی قرار دهید تا مواد پروتئین بتوانند به فولیکول مو نفوذ کند. همچنین می‌توانید به مدت 30 دقیقه زیر یک خشک‌کن گرم بنشینید. بعد از آن می‌توانید به طور معمول موها را بشویید و حالت دهید.

محصولات کراتین فروشگاه گلامور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *