بوتاکس مو

حقایقی در مورد بوتاکس مو

بوتاکس مو
بوتاکس مو معمولا از کجا تهیه می‌شود؟

بوتاکس مو یک روش درمانی بسیار تخصصی است که معمولا در هر مغازه‌ای به راحتی در دسترس نیست. شما می‌توانید بوتاکس موی اصل را در فروشگاه گلامور پیدا کنید. به دلیل اینکه بوتاکس موی اورجینال فقط در کانال‌های توزیع تخصصی موجود می‌باشد.

 

زمان ماندرگاری بوتاکس مو چقدر است؟

زمان عملیات اعمال بوتاکس، روی مو توسط آرایشگر به بلندی موی شما بستگی دارد. اما مدت زمانی که مواد بوتاکس باید روی مو بمانند، حدود 30 تا 45 دقیقه می‌باشد. درمان نیمه دائمی بوتاکس مو، بر اساس میزان رشد موهای شما و دفعات شستشوی موهایتان، بین 2 تا 4 ماه ماندگاری دارد. متخصصان فروشگاه گلامور، توصیه می‌کنند که هر 3 ماه یک بار درمان خود را انجام دهید تا مطمئن شوید موهای قوی و سالمی دارید.

 

مراقبت از مو بعد از انجام بوتاکس:

پس از درمان بوتاکس مو، ضروری است که فقط از شامپو و ماسک بدون سولفات و پارابن استفاده کنید. به عنوان مثال پک بوتاکس کویین و پک بوتاکس ام بی کیو برزیلی فروشگاه گلامور یک گزینه عالی هستند.

 

تفاوت بین بوتاکس مو و کراتین مو در چیست؟

درمان کراتینه مو یک درمان شیمیایی است که به عنوان یک عامل صاف کننده شیمیایی برای موهای شما عمل می‌کند. بسیاری از درمان‌های کراتینه حاوی فرمالدهید شیمیایی هستند که می‌تواند برای افرادی که پوست سر حساسی دارند آزار دهنده باشد. درمان کراتینه برای موهای فر و پرپشت که مستعد وز شدن هستند، بهترین کارایی را دارند. درمان کراتین مو می‌تواند به ساده‌تر و قابل کنترل‌تر کردن استایل روزمره مو کمک کند. این در حالی است که بوتاکس مو حاوی هیچ ماده شیمیایی نیست. این یک نوع درمان حالت دهنده عمیق است که به موهای شما کمک می‌کند صاف و هیدراته شوند. اما موهای شما را مانند درمان کراتین مو صاف نمی‌کند. بوتاکس مو با هر نوع مو به خوبی کار می‌کند. کسانی که موهای نازک‌تر و ظریف‌تری دارند، بهتر است از بوتاکس مو به جای کراتین مو استفاده کنند. زیرا بوتاکس به موها حجم بخشیده و آنها را سنگین می‌کند.

 

آیا می‌توان از کراتین و بوتاکس مو با هم استفاده کرد؟

بله، آنهایی که موهای مجعد بسیار ضخیم دارند و می‌خواهند موهایشان صاف با ظاهری براق و سالم باشد، می‌توانند از کراتین و بوتاکس مو با هم استفاده کنند. بوتاکس مو برای موهای رنگ شده نیز بی‌خطر است، بنابراین همیشه می‌توانید قبل از بوتاکس موهای خود را رنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *