بوتاکس مو

کارکرد بوتاکس مو

بوتاکس مو
در طول استفاده از بوتاکس مو، چه اتفاقی می‌افتد؟

بوتاکس مو یک عامل حالت دهنده است که مستقیما روی تارهای موی شما اعمال می‌شود. می‌توانید برای انجام درمان به آرایشگاه مراجعه کنید یا محصولات را برای استفاده در منزل خریداری کنید. درمان با شامپو شروع می‌شود تا کوتیکول‌های موی شما را باز کند و تارها را برای حالت دادن آماده کند. سپس بوتاکس مو با ماساژ محصول از ریشه تا نوک روی تارها اعمال می‌شود.

این درمان برای مدتی، معمولا بین 20 تا 90 دقیقه، روی موهای مرطوب باقی می‌ماند. برخی از آرایشگران ممکن است قبل از خشک کردن و صاف کردن موها با اتوی صاف کننده، محصول را آبکشی کنند. سایر آرایشگران ممکن است این محصول را روی موهای شما بگذارند و با سشوار و اتوی مو، موهای شما را خشک و صاف ‌کنند تا به نفوذ بیشتر محصول در تارهای مو کمک کنند. شما نتیجه درمان با بوتاکس مو را بلافاصله بعد از خشک شدن موهایتان خواهید دید.

 

بوتاکس مو، چگونه تاثیر خود را روی مو می‌گذارد؟

بهترین گزینه برای به دست آوردن نتایج خوب این است که به یک سالن مورد اعتماد مراجعه‌کنید و از یک آرایشگر، توصیه‌هایی برای درمان بخواهید. آرایشگران می‌توانند محصولات خود را از فروشندگان تایید‌شده خریداری کنند، بنابراین می‌دانند که بهترین محصولات را از فروشندگان قابل اعتماد دریافت کرده‌اند. اثرات بوتاکس مو بین 2 تا 4 ماه باقی می‌ماند، اگرچه بازه زمانی دقیق آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. توصیه می‌شود برای حفظ نتایج، از شامپوهای فاقد سولفات استفاده کنید.

 

آیا بوتاکس مو ایمن است؟

این محصول برای استفاده بی‌خطر در نظر گرفته‌می‌شود؛ اگرچه مانند هر درمان مو، خطر تحریک پوست یا واکنش آلرژیک وجود دارد. برای کاهش خطر عوارض جانبی مضر، ماده بوتاکس نباید با پوست شما تماس داشته باشد.

 

آیا بوتاکس مو به ریزش مو کمک می‌کند؟

به طور کلی، تصور می‌شود که هورمون آندروژن (DHT) عامل اصلی ریزش مو است. در یک مطالعه اخیر که توسط محققان کانادایی در سال 2010 انجام شد، بوتاکس به عنوان یک درمان مناسب برای ریزش مو در میان شرکت کنندگان نشان داده‌شد. در این مطالعه مشخص شد که تعداد موهای 40 نفر از شرکت کنندگان، در طی 60 هفته 18% افزایش یافته بود. خواص ضد پیری بوتاکس مو مانند یک فیلتر برای موهای شما عمل می‌کند. آنها به پر کردن هر یک از شکاف‌های موجود در فیبر طبیعی موهای شما کمک می‌کنند و ظاهر آنها را جوان‌تر می‌سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *