اوزون تراپی

درباره اوزون تراپی مو بدانیم…

اوزون تراپی مو چیست ؟مزایا و معایب آن چیست؟
اگر موهای شما دچار شکنندگی، شوره سر، ضعیف بودن تارهای مو، موخوره و ریزش مو شده‌است ً نگران آن نباشید. چرا که شما تنها نیستید و ریزش و ضعیف شدن فولیکول‌های مو مشکلاتی است که برای بیشتر خانم‌ها اتفاق می‌افتد اگربرای برطرف‌کردن این مشکل به دنبال راه چاره‌ای هستیدمیتوانید با اوزون تراپی که توسط دستگاهی به نام مایکرو میست انجام می‌شود و از جدیدترین شیوه‌های مراقبت از مو است این مشکل را برطرف کنید..
اوزون تراپی برای آبرسانی و اکسیژن‌تراپی ریشه موها کاربرد دارد. پس اگر جزء افرادی هستید که موهای خود را در معرض مواد شیمیایی قرار می‌دهید و از رنگ و دکلره استفاده می‌کنید مطمئناً به موهای خود آسیب‌زده‌اید اما با اوزون تراپی شادابی و جوانی را به موهای خود می‌توانید برگردانید. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید ولی از نحوه انجام آن اطلاعی ندارید بهتر است مقاله مارا تا آخر بخوانید.
اوزون تراپی چیست؟
یکی از روش‌های مدرن تقویت مو اوزون تراپی بوده که در بسیاری از کلینیک‌ها آن را انجام می‌دهند.کلمه اوزون از یک مولکول اکسیژن به همراه یک اتم اکسیژن اضافه تشکیل شده که خود این اتم اضافه باعث می‌شود قدرت اکسیژن افزایش پیدا کند.
طبق تحقیقاتی که انجام شده اکسیژن فعال یا همان اوزون تأثیرات بسیار مثبت و بی‌نظیری را روی افزایش ماندگاری مو داشته و به شکل مفیدی از ریزش موها جلوگیری می‌کند. کمبود اکسیژن همیشه باعث دردسرهای برای بدن افراد می‌شود. ریشه بسیاری از مشکلاتی که از کمبود اکسیژن ایجاد می‌شود مربوط به حوزه پوست و مو است. به همین دلیل با افزایش میزان سطح اکسیژن می‌توان بسیاری از این مشکلات را برطرف کرد. پس با انجام اوزون تراپی شادابی و طراوت موها برمیکردند.
اوزون تراپی چگونه انجام میگیرد؟
اوزون تراپی مو توسط دستگاه پیشرفته یی در سالن ها انجام میگیرد
با این کار اکسیژن فعال به پوست سر فرد تزریق شده و در این روش همانند کربوکسی‌تراپی با افزایش خون‌رسانی به پوست سر باعث ضخیم شدن موها خواهد شد. با اوزون تراپی مو اتم اکسیژن با خاصیت اکسیداسیون قوی از بین فولیکول‌های مو وارد ساقه و ریشه مو می‌شود. این عمل بسیاری از میکروب‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌ها که از موارد مضر در مو هستند را از بین می‌برد
مزایا اوزون تراپی:
از بین رفتن خشکی/خارش/و حساسیت های پوست سر
خونرسانی به ریشه مو
پاک کردن و تمیز شدن عمقی کف سر از آلودگی ها
درمان شوره سر/موخوره/شوره سراگر ارثی نباشد
کاهش ریزش موی سر
کمک به بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده
افزایش شادابی و استحکام مو
پر پشت شدن موها
معایب اوزون تراپی:
بااینکه از مزایای اوزون تراپی صحبت کردیم اما باید از معایب و عوارض آن نیز صحبت کرد.
این عوارض شامل:سرفه/سوزش چشم/استفراغ/حالت تهوع/و در مواردی سردرد ملایم است که در بعضی افراد حساس به وجود می آید.اما نیازی نیست نگران باشید این علائم سطحی و زودگذر است و احتمال اینکه چنین علائمی داشته باشید بسیارکم است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *