پروتئین

آموزش پروتئین کردن مو در خانه به روش گرم و سرد

پروتئین تراپی مو

پروتئین کردن مو به روش گرم

اگر به دنبال درمان‌های پروتئین در خانه هستید، باید بدانید که گزینه‌های زیادی در این باره وجود دارد، مانند ماسک مو و شامپو موی حاوی پروتئین. اما از همه مهم‌تر وجود محصولات پروتئین می‌باشد که تاثیر بسزایی داشته و کسانی که به دنبال احیای موی خود هستند، می‌توانند با این محصولات به هدف خود دست یابند. در صورتی که موهای شما به درمان پروتئین نیاز داشته‌باشد، می‌توانید این کار را هم در سالن‌های زیبایی و هم در خانه انجام دهید و از تاثیر آن بهره ببرید.

یک درمان پروتئینی ساده با روش گرم در خانه به یک دستیار نیاز دارد. در زیر پروتئین تراپی گرم در خانه را به شما آموزش داده‌ایم:

 

شستشوی موها

ابتدا موهایتان را با یک شامپوی معمولی بشویید. سپس به کمک سشوار موها را خشک کنید.

 

اعمال مواد پروتئین

مواد پروتئین را از نزدیکی ریشه تا نوک مو اعمال کنید. می‌توانید از یک شانه دندانه درشت استفاده کنید یا با انگشتان موهایتان را ماساژ دهید.

 

صبر کنید

بعد از اینکه تمامی موها را به مواد پروتئین آغشته کردید، آنها را در بالای سر جمع کرده و یک کلاه حمام روی سر خود بکشید و با توجه به نوع موی خود بین 30 دقیقه الی 1 ساعت صبر کنید.

 

اتوکشی

موها را بشویید به طوری که 50 درصد مواد از روی مو برداشته شود. سپس موها را با سشوار خشک کنید و بعد از آن موها را دسته‌بندی کرده و لایه‌های نازک مو را اتوکشی کنید.

 

شستشو با ماسک

بعد از اتوکشی، موها را با آب بشویید و با استفاده از ماسک مو، ساقه و نوک مو را ماساژ دهید. سپس موها را آبکشی کرده و با سشوار خشک کنید.

 

پروتئین کردن مو به روش سرد

پروتئین تراپی سرد نیازی به دستیار نداشته و به تنهایی در خانه انجام می‌شود:

 

شستشوی مو

موها را با شامپوی معمولی بشویید و با سشوار خشک کنید.

 

اعمال مواد پروتئین

مواد پروتئین را با فاصله از ریشه روی موها اعمال کنید.

 

صبر کنید

بعد از اینکه تمامی موها را به مواد پروتئین آغشته کردید، حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت صبر کنید و در این هنگام باد گرم سشوار را به موها بگیرید تا مواد پروتئین جذب موها شوند.

 

شستشو با ماسک

بعد از زمان لازم، موها را آبکشی کنید و ماسک مو را با فاصله از ریشه روی مو اعمال کنید و موها را برای مدتی ماساژ دهید. سپس موها را آبکشی کنید و با سشوار خشک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *