پروتئین

بهترین مارک پروتئین تراپی مو

بهترین مواد پروتئین تراپی
بهترین مارک پروتئین تراپی مو

در این مقاله می‌خواهیم 10 تا از بهترین مارک‌های پروتئین مو را به شما معرفی کنیم. اگر مقاله‌های دیگر فروشگاه گلامور را خوانده‌باشید، اطلاعاتی را در مورد پروتئین مو و معایب و مزایای آن به دست آورده‌اید. اگر بخواهم به طور خلاصه بگویم، پروتئین مو به این جهت استفاده می‌شود تا به موهای شما زیبایی ببخشد و آنها را احیا کند. در صورت استفاده از پروتئین مو می‌توانید موهای خود را برای مدتی طولانی شاداب و درخشان نگه دارید و از گره خوردن موهایتان خلاص شوید.

 

حال بیایید با هم به بررسی 10 تا از بهترین انواع پروتئین مو بپردازیم:
  • پروتئین هونما: این برند پروتئین به طور کامل موها را احیا می‌کند و قدرت صاف کنندگی بالایی نیز به همراه دارد. این پروتئین مو کاملا گیاهی بوده و به بازسازی موهای آسیب‌دیده کمک می‌کند. ماندگاری پروتئین هونما بین 8 ماه الی یک سال می‌باشد. جهت کسب قیمت پروتئین هونما اینجا کلیک کنید.
  • پک فیلر مو نشی: برند نشی یکی از برندهای معتبر در دنیاست که مخصوص موهای خشک و رنگ‌شده می‌باشد. پک فیلر نشی شامل سه محصول است که در جهت ترمیم و پر کردن کوتیکول مو عمل می‌کنند. قدرت احیای این محصول بالا بوده و ماندگاری آن نزدیک به یک سال می‌باشد. برای دریافت قیمت پک فیلر نشی اینجا کلیک کنید.
  • پک خاویار هیرپلکس: مارک هیرپلکس نیز یکی از بهترین برندهای شناخته شده در میان مردم می‌باشد. این پک، پروتئین تراپی را روی مو به خوبی انجام می‌دهد و رطوبت لازم را به مو می‌رساند. پک خاویار هیرپلکس، سرشار از مواد غنی برای استحکام بخشیدن به مو می‌باشد. جهت کسب قیمت پک خاویار هیرپلکس اینجا کلیک کنید.
  • پک پروتئین کویین: این مارک پروتئین احیا و صافی خوبی روی موها اعمال می‌کند و حالت ابریشمی به موها می‌بخشد. پک پروتئین کویین با عمل آبرسانی به مو، منافذ مو را می‌بندد و مو را تقویت می‌کند. جهت دریافت قیمت پک پروتئین کویین اینجا کلیک کنید.
  • پک پروتئین ریچ: اگر موهایی کم حجم و دارای موخوره دارید، ما به شما پک پروتئین ریچ را معرفی می‌کنیم. پک پروتئین ریچ، درمانی برای موهای شماست که با تغذیه و تقویت مو به آن استحکام می‌بخشد. یک احیا کننده قوی با ماندگاری بالا. جهت اطلاع از قیمت پک پروتئین ریچ اینجا کلیک کنید.
  • پروتئین A گلامور: اگر به دنبال یک پروتئین با کیفیت، با احیا و صافی بالا هستید، ما به شما پروتئین A گلامور را معرفی می‌کنیم. این پروتئین به مو استحکام بخشیده و براقیت زیبایی را به ارمغان می‌آورد. جهت دریافت قیمت پروتئین A گلامور اینجا کلیک کنید.
  • پروتئین گلدلیزار: این برند پروتئین به طور کامل موها را احیا می‌کند و تا حدودی صافی به موهایتان می‌بخشد. پروتئین گلدلیزار گیاهی بوده و چربی مو را کنترل می‌کند. ماندگاری این محصول بین 6 الی 8 ماه می‌باشد. جهت کسب اطلاع از قیمت پروتئین گلدلیزار اینجا کلیک کنید.
  • پروتئین نانوژل: این برند پروتئین با احیای بالا موها را نرم و ابریشمی می‌کند. این محصول قدرت صاف کنندگی نیز داشته و موجب درخشندگی موها می‌شود. ماندگاری پروتئین نانوژل بین 6 تا 8 ماه می‌باشد. برای دریافت قیمت پروتئین نانوژل اینجا کلیک کنید.
  • پروتئین مو نانوخاویار: اگر به دنبال احیای بالا روی موهایتان هستید، ما به شما پروتئین مو نانو خاویار را پیشنهاد می‌کنیم. این پروتئین نه تنها موجب شادابی و براقیت موهای شما می‌شود، بلکه ماندگاری 6 الی 7 ماهه داشته و برای موهای آسیب‌دیده نیز مناسب است. برای دریافت قیمت پروتئین مو نانو خاویار اینجا کلیک کنید.
  • پروتئین مو کادیوو: این مارک پروتئین با احیای بالا و صافی مورد نظر نیز دارای محبوبیت می‌باشد. پروتئین مو کادیوو، موخوره را ترمیم می‌کند و آبرسان و نرم‌کننده قوی مو می‌باشد. ماندگاری این محصول بین 3 تا 6 ماه به طول می‌انجامد. جهت کسب اطلاع از قیمت پروتئین مو کادیوو اینجا کلیک کنید.

دیدگاهی در مورد “بهترین مارک پروتئین تراپی مو

  1. احسان گفت:

    من پروتئین Aگلامور رو برای احیا پیشنهاد میکنم. مشتری های من همه ازش راضی بودن.

    1. glamor گفت:

      سلام دوست عزیز.
      بله این محصول ساخت کشور کانادا هست و کیفیت بالایی داره. ممنون از انتخابتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *