کراتین مو

بهترین مارک کراتین مو

بهترین مارک کراتین مو
بهترین مارک کراتین مو چیست؟

در این مقاله می‌خواهیم 10 تا از بهترین مارک‌های کراتین مو را به شما معرفی کنیم. اگر مقاله‌های دیگر فروشگاه گلامور را خوانده باشید، اطلاعاتی را در مورد کراتین مو و معایب و مزایای آن به دست آوردید. اگر بخواهم به طور خلاصه بگویم، کراتین مو به این جهت استفاده می‌شود تا به موهای شما زیبایی و صافی ببخشد. در صورت استفاده از کراتین مو می‌توانید موهای خود را برای مدتی طولانی صاف و لخت نگه دارید و از گره خوردن موهایتان خلاص شوید.

 

حال بیایید با هم به بررسی 10 تا از بهترین انواع کراتین مو بپردازیم:
  • کراتین فلوراکتیو: این برند کراتین، موها را به طور کامل صاف می‌کند و عمل آبرسانی به مو را به خوبی انجام می‌دهد. از مزایای کراتین فلوراکتیو می‌توان به ماندگاری طولانی مدت آن (بیش از یک سال) اشاره کرد. کراتین فلوراکتیو دارای ویتامین نیز می‌باشد. شما با هر نوع مویی می‌توانید از این کراتین استفاده کنید. جهت اطلاع از قیمت کراتین فلوراکتیو اینجا کلیک کنید.
  • کراتین پرایم: این مارک کراتین موها را به طور کامل لخت و صاف می‌کند. همچنین احیای مناسبی نیز روی مو انجام می‌دهد و مو را ترمیم می‌کند. این کراتین مواد مغذی را به مو می‌رساند و ماندگاری آن به مدت 8 ماه می‌باشد. شما می‌توانید قیمت کراتین پرایم را از اینجا پیدا کنید.
  • کراتین هونما: این برند کراتین نیز صافی 100درصدی به موهای شما می‌دهد و به افزایش درخشندگی و براقیت مو نیز کمک می‌کند. ماندگاری کراتین هونما بین 10 ماه تا یک سال می‌باشد. بسیاری از افراد که دارای موهای آسیب‌دیده هستند می‌توانند از این کراتین استفاده کنند. برای دریافت قیمت کراتین هونما اینجا کلیک کنید.
  • کراتین کادیوو: این برند کراتین احیا و صافی بالایی روی مو اعمال می‌کند. وزی مو را از بین می‌برد و به بازسازی مو کمک می‌کند. ماندگاری کراتین کادیوو بین 8 ماه تا یک سال می‌باشد. این کراتین برای موهای رنگ‌شده و دکلره‌شده مناسب می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت کراتین کادیوو اینجا کلیک کنید.
  • کراتین ای جی مکس: این مارک کراتین احیا و صافی بالایی داشته و یک حالت ابریشمی برای موهای شما ایجاد می‌کند. ماندگاری کراتین ای جی مکس 6 ماه می‌باشد. این کراتین برای موهای آسیب‌دیده مناسب است و رطوبت لازم را به مو می‌رساند. جهت دریافت قیمت کراتین ای جی مکس اینجا کلیک کنید.
  • کراتین سنیوریتا: این برند کراتین صافی و احیای بالایی روی مو دارد. موها را درخشان کرده و وزی مو را کاهش می‌دهد. ماندگاری کراتین سنیوریتا بین 8 ماه تا یک سال می‌باشد و برای موهای آسیب‌دیده نیز مناسب است. این کراتین همچنین به ترمیم و تقویت مو کمک می‌کند. جهت دریافت قیمت کراتین سنیوریتا اینجا کلیک کنید.
  • کراتین لوفر: این مارک کراتین صافی کامل به همراه احیا روی مو ایجاد می‌کند. کراتین لوفر با آبرسانی و تغذیه مو به درخشندگی و براقیت موهای شما کمک می‌کند. ماندگاری این کراتین بین 10 ماه تا یک سال می‌باشد. این کراتین برای موهای آسیب‌دیده و کشسان نیز مناسب است. جهت اطلاع از قیمت کراتین لوفر اینجا کلیک کنید.
  • کراتین اینوار: این برند کراتین نیز صافی و احیای بالایی روی مو اعمال می‌کند و همچنین موهای آسیب‌دیده را ترمیم کرده و قدرت درمانی بالایی دارد. ماندگاری کراتین اینوار بین 10 ماه الی یک سال بوده و در این زمان از موهای شما محافظت می‌کند. جهت دریافت قیمت کراتین اینوار اینجا کلیک کنید.
  • کراتین ناتوریزا: این مارک کراتین موها را به طور کامل صاف می‌کند و ماندگاری آن حدود 6 ماه به طول می‌انجامد. خشکی مو را رفع کرده و به براقیت مو می‌افزاید. این کراتین برای انواع مو مناسب است. کراتین ناتوریزا به صورت پک نیز در فروشگاه گلامور موجود است. برای دریافت از قیمت کراتین ناتوریزا اینجا کلیک کنید.
  • کراتین لونیکس: این برند کراتین احیا و صافی بالایی دارد و به صورت ارگانیک است. این کراتین با آبرسانی بالا موجب درخشندگی مو شده و ماندگاری آن بین 8 الی 10 ماه است. کراتین لونیکس برای انواع مو مناسب می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت کراتین لونیکس اینجا کلیک کنید.

دیدگاهی در مورد “بهترین مارک کراتین مو

  1. مینا گفت:

    سلام برای کراتین مو کدوم برند رو بیشتر پیشنهاد میکنید
    ممنون میشم راهنمایی کنید کراتین مو چه مدت اثرش ماندگاری داره

    1. glamor گفت:

      سلام دوست عزیز.
      برای انتخاب کراتین باید نوع موهای شما بررسی بشه. اگه موهای شما آسیب دیده هست بهتره که از کراتین کادیوو استفاده کنید. مدت ماندگاری این کراتین هم بین 8 تا 1 سال هست. برای گرفتن اطلاعات بیشتر میتونید با ما تماس بگیرید.

  2. دریا گفت:

    سلام، میخواستم بدونم کراتینه کردن، مو رو میسوزونه؟

    1. glamor گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که موهای شما به شدت آسیب دیده و کشسان باشه، احتمال سوختن مو در اثر کراتینه بالا هست. شما می‌تونید از پروتئین تراپی برای رفع وزی موهاتون استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *